ماسك زردچوبه و آبليمو

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك زردچوبه و آبليمو

۷ بازديد


ماسك زردچوبه و آبليمو
ماسك زردچوبه و روغن زيتون

بهترين ماسك صورت
روغن زيتون سرشار از ويتامين E. و امگا ميباشد. اين مواد موجب نرمي و لطافت پوست گرديده و به پوست اقتدار ترميم بافت‌هاي تخريب‌گرديده را مي دهند. در صورتيكه بي آبي پوست شما‌را آزار مي دهد و هنوز هيچ چاره موثري پيدا نكرده‌ايد ماسك زردچوبه و روغن زيتون را هم آزمون نمائيد. معالجه جاي جوش‌ها، لكه‌ها و بي آبي پوست با ماسك زيتون و زردچوبه به خير و خوبي انجام مي گردد. اما دقت داشته باشيد كه در حالتي‌كه هنوز هم جوش‌هاي فعال داريد روغن زيتون موجب تشديد جوش‌ها مي شود و براي شما مطلوب وجود ندارد. اين ماسك بدين طريق تهيه و تنظيم مي شود:
۱ قاشق زردچوبه
۱ قاشق روغن زيتون خالص
۱ قاشق آب يا اين كه آبليمو
اين مواد را ادغام نماييد و با يك برس قابل انعطاف و منزه روي پوست پخش فرمائيد. بعداز ۲۰ دقيقه با فوم شستشوي فيس و آب سرد پوست را بشوييد. براي رفع كم آبي پوست هفته‌اي يكبار از اين ماسك به كار گيري فرماييد و شاهد تغييرات باشيد.
ماسك زردچوبه و روغن زيتون
ماسك زردچوبه براي سفيدي و پر‌نور شدن پوست
همان گونه كه اشاره شد زردچوبه با خواص ضدالتهابي موجب از ميان رفتن قرمزي پوست گرديده و به همين ترتيب موجب معالجه خستگي و آفتاب‌سوختگي پوست هم مي شود. از طرفي ويتامين C. خواص پر‌نور‌كنندگي پوست را داشته و با مخلوط اين دو ماده يك ماسك پر‌نور‌كننده فوق‌العاده بدست ميايد. عسل هم تحت عنوان يك ماده پر‌نور‌كننده و ترميم‌كننده شناخته ميگردد و مي تواند اقتدار نوسازي و ترميم بافت‌هاي تخريب گرديده را در پوست تقويت نمايد. با ادغام اين مواد ماسك زردچوبه و آبليمو و عسل بسازيد كه پر‌نور‌كننده و بسيار اثرگذار ميباشد:

ماسك زردچوبه و گوجه
ماسك زردچوبه براي جوش رخ
جوش چهره معمولاً بر اثر كار بيشتراز حد غدد سبوم يا اين كه وجود باكتري‌هاي مولد جوش ساخت مي گردد. ماسك زردچوبه و آبليمو علاوه و بر تهيه و تعديل چربي پوست مي تواند كار باكتري‌ها را هم متوقف نمايد. با افزودن سفيده تخم مرغ بدين ادغام مي توانيد عنصرها ما يحتاج و مغذي سلول‌هاي پوستي را هم تأمين نماييد. اين ماسك را با شيوه ذيل تهيه و تنظيم و به كارگيري نماييد:
۱ قاشق زردچوبه
۱ عدد سفيده تخم مرغ
۱ يا اين كه ۲ قاشق آبليمو
اين مواد را به خير و خوبي ادغام فرمائيد تا مخلوطي يك دست ساخت شود. با يك برس پاك ماسك را روي چهره پخش فرماييد و با يك لايه دستمال كاغذي هر حوزه‌ از فيس را بپوشانيد. ميتوانيد ماسك را به طور چندلايه روي پوست پخش فرمائيد. اذن دهيد تا ماسك روي چهره به طور كاملً كم آب شود. بعد از ۲۰ يا اين كه ۳۰ دقيقه ماسك را از روي فيس مستقل فرماييد و با آب سرد آبكشي فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.