خاصيت روغن نارگيل

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

خاصيت روغن نارگيل

۳۳ بازديد

خاصيت روغن نارگيل 

بهترين ماسك صورت

7.كره و لوسيون تن خويش را بسازيد

 

به تن خويش لوسيون و كره طبيعي طبيعي بزنيد! تمام چيز موردنياز شما، روغن نارگيل، روغن هاي ضروري از روي ميل و يك ميكسر دستي يا اين كه ميكسر الكتريكي ميباشد. مواد راتركيب و آن‌ها را براي 5 دقيقه ادغام نماييد، تا مهيا شوند. ، هم اكنون كره تن خويش را ساخته ايد كه پوست شما‌را آب رساني مي نمايد و آن راصاف و تندرست نگه مي‌دارد.

 

 

 

فوايد شگفت انگيز روغن نارگيل براي پوست 

8.آن را تحت عنوان كرم ضد آفتاب به كار گيري نماييد

 

آيا مي‌دانيد روغن نارگيل دربردارنده SPF حدود 5-7 ميباشد؟ در صورتيكه چه شما نبايد از آن براي زمان طولاني در پايين خورشيد به كار گيري نماييد، البته براي پياده روي كوتاه مقطع يا اين كه خارج رفتن بسيار مطلوب ميباشد.شما همينطور مي‌توانيد آن را با زينك اكسيد مخلوط نمائيد، كه ياري مينمايد تا نوروفروغ را از پوست خويش رفلكس دهيد. 

 

9.يك ماده دافع حشره ها طبيعي را صحيح فرمائيد

 

25 قطره اسانس گل سرخ و 1/4 فنجان روغن نارگيل را بر روي پوست تان بزنيد تا حشره‌ها را از شما به دور نگه داراست ، اين براي جوانسازي به شما كمكي نخواهد كرد، البته اين مي‌تواند شمارا از اذيت شدن و ابتلا به بيماري هاي خطرناكي كه حشره‌ها با خويش حمل مينمايند، دوري نمايد.

 

 

 

تعدادي طرز به كارگيري از  روغن نارگيل براي پوست 

10. از آن تحت عنوان كرم تصحيح استعمال فرمائيد

 

روغن نارگيل نيازي به گرما زياد براي ذوب شدن ندارد، به اين ترتيب نگه داشتن يك شيشه از آن در خزينه عمل صدق خواهد بود زماني كه آن قابل انعطاف شد، مقداري از آن را روي محل متبوع بزنيد و مالش دهيد و تصحيح را انجام دهيد. اين سبب ساز ميگردد يك ورژن غير سمي عالي از كرم تصحيح داشته باشد و پوست خويش را صاف و قابل انعطاف نگه داريد.

 

قصه ديدني و شنيدني ابتكار عمل چيپس كه نمي دانيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.