گياهان براي ماسك صورت

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

گياهان براي ماسك صورت

۱۱ بازديد


گياهان تنوع بسيار متعددي دارا هستند و معمولا از آنان براي به كارگيري به طور دمنوش به كارگيري مي‌شود. خاصيت دارويي گياهان فقط به دمنوش هاي آنان محدود نمي‌شود و مي قدرت از خاصيت ديگري همچون ماسك از آن‌ها استفاده نمود.

بهترين ماسك صورت
ماسك ها تنوع متعددي دارا‌هستند و از مواد غذايي گوناگون و گياهان متتنوع تهيه و تنظيم مي گردند. در‌صورتي‌كه شما هم ميخواهيد از خاصيت گياهان دارويي براي پوست خويش باخبر گرديد بهتر ميباشد با ما همدم باشيد تا به بازبيني گياه با بونه بپردازيم. شيوه تهيه و تنظيم ماسك چهره بابونه را در نيك صالحي ملاحظه كنيد.
شيوه تنظيم ماسك رخ بابونهآيا مي‌خواهيد پوست براق داشته باشيد؟ و آيا مي‌خواهيد با روش ارزان و بي زيان اين عمل را انجام دهيد؟ پس مي بايست از ماسك گل بابونه به كارگيري نماييد در حالتي‌كه نمي دانيد چه‌گونه, درين بخش ما طرز خانگي آن را فراگيري مي دهيم.
فوايد  بابونه:
اوليه بايستي بگوييم كه چرا گل بابونه را تعيين كرديم. دليلش اين ميباشد كه بابونه دارنده خاصيت ضد التهابي ميباشد كه به التيام التهاب پوست ياري مي‌كند . معمولا، در صورتيكه پوست كم آب داريد يك اسكراب چهره, پوست را مرطوب و قابل انعطاف مي‌كند.
ماسك بابونه :
حال كه دانستيد چرا از گل بابونه به كار گيري مي كنيم پس امر تهيه و تنظيم آن را خاطر بگيريد ، تا در منزل صحيح كرده و به كار گيري فرماييد.
۱٫ماسك  بابونه بلغور جو دوسر :
اولي ماسك در ليست ماسك بابونه بلغور جو دوسر ميباشد ، بلغور جو دوسر دربردارنده ساليسيليك اسيد ميباشد كه لايه بردار نيكي ميباشد. عسل به از در ميان بردن سلولهاي مرده پوست امداد مي‌كند و شكر هم يك لايه بردار خير مي‌باشد.
مواد لازم:
½ فنجان پودر جو۱ قاشق چاي خوري جوش شيرين۱ قاشق طعام خوري عسل۲ قاشق خوراك خوري شكر سفيد¼ فنجان بابونه دم كشيده

طريق تنظيم ماسك چهره بابونهطرزتهيه:
در يك ظرف، جو، جوش شيرين، و عسل را بريزيد. بعد چاي بابونه را هم بيشتر فرماييد.در حالتي كه ادغام بيشتراز حد كم آب ميباشد، چاي بيشتري بريزيد.شكر سپيد (ازروي ميل) طولاني تر نماييد و خوب ادغام فرمائيد. ماسك را تركيب نمائيد فيس خويش را بشوييد و با به كارگيري از انگشتان دست به همگي جاي چهره ماسك بزنيد.۵ دقيقه بماند.بعد از آن شسته و مرطوب كننده بزنيد
 ۲٫ ماسك بابونه و روغن زيتون:
دومي ماسك بابونه را فراگيري مي‌دهيم كه التهاب پوست را از في مابين مي‌برد و شكر سپيد سلولهاي مرده پوست را نابود مي‌كند. روغن زيتون هم پوست را مرطوب مي كند.

ماسک‌های روشن‌کننده پوست یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای بهبود پوست می‌باشند. بهترین ماسک‌های روشن‌کننده پوست اغلب دارای ترکیبات طبیعی و مواد مؤثر هستند که به روشن کردن و تحریک سلول‌های پوستی کمک می‌کنند. موادی مانند ویتامین C، عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، عصاره‌های میوه‌های روشن‌کننده مانند آناناس یا پرتقال، عصاره‌های گلاب و حتی مواد آنتی‌اکسیدانی مثل عصاره‌ی چای سبز معمولاً در این ماسک‌ها استفاده می‌شوند.

 

علاوه بر این، ماسک‌ روشن‌کننده پوست ممکن است شامل مواد مرطوب‌کننده مثل گلیسیرین یا هیالورونیک اسید نیز باشند تا پوست را نرم و شاداب نگه دارند. مهمترین نکته در استفاده از این ماسک‌ها، مراعات بهداشتی و استفاده منظم از آن‌هاست. استفاده مداوم و با تعادل از ماسک‌های روشن‌کننده پوست می‌تواند بهبودی قابل توجهی در رنگ و بافت پوست داشته باشد، اما از استفاده از محصولاتی که ممکن است باعث حساسیت پوست شوند، باید پرهیز کرد و قبل از استفاده، آزمایش را روی قسمت کوچکی از پوست انجام داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.