منافذجوش سرسياه

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

منافذجوش سرسياه

۱۰ بازديد


تونر براي حقيركردن منافذجوش سرسياه به‌استدلال برخورد منافذ گشوده پوست با اكسيژن هوا توليد ميگردد، پس كوچك شدن منافذ پوستي به بهبود اين جوش‌ها امداد مي‌نمايد. آب‌ليمو ماده‌اي توده‌كننده ميباشد و براي اين فعاليت مطلوب ميباشد، به هرحال اين ماده به پر‌نور شدن پوست هم ياري مي‌نمايد و سبب مي‌گردد پوست به روشنايي خورشيد حساس شود، به اين ترتيب در‌صورتي‌كه ميخواهيد در فصل تابستان از آب‌ليمو براي پوست استعمال فرماييد، صد رد صد از كرم ضدآفتاب هم به كارگيري نمائيد. در‌صورتي‌كه پوست حساسي داريد، آب‌ليمو را با آب رقيق فرماييد.

بهترين ماسك صورت
وسايل مورد نياز:يكي ليموترش،يه خرده پنبه،و يك بطري كوچك.راهبرد:فيس‌تان را با آب بشوييد و كم آب فرماييد، آبِ ليمو را بگيريد و در يك بطري كوچك بريزيد آنگاه يه خرده پنبه را با آن مرطوب فرماييد و آن را به طور‌تان بزنيد. اين عمل را ٣ يا اين كه ۴ توشه در هفته موقع خواب انجام بدهيد، زماني از خواب بيدار شُروءيت كرد، رخ‌تان را با آب ولرم بشوييد و از مرطوب‌كننده استعمال فرماييد. ساير‌ي آب‌ليمو را ميتوانيد تا يك هفته در يخچال فريزر نگهداريد. مراقب باشيد گهگاه آب‌ليمو مي تواند براي پوست سوزش ساخت نمايد.
مسلما بخوانيد: خاصيت ليمو ترش؛ ۱۱ خواص جادويي اين ميوه كوچك۷. عرق كردن

اگرچه غدد عرق و منافذ فوليكول گيسو با هم مختلف مي‌باشند، البته عرق كردن به كوچك شدن جوش‌هاي سرسياه امداد مينمايد. زماني درگير فعاليت مي باشيد و عرق مي كنيد، اين مايع سرازير مي شود و هر چيزي كه منافذ پوست را مسدود نموده است، با خويش ميبرد. بهتر ميباشد پيشين و بعداز هر كاري كه موجب عرق كردن مي شود، رخ‌تان را بشوييد، چون در شرايطي‌كه قبلي از آن رخ را نشوييد، عرق كردن سبب مي شود كه مواد آرايشي باقيمانده روي پوست وارد منافذ پوست شوند و آن را مسدود نمايند و در شرايطي كه بعد چهره را نشوييد علاوه بر باقي ماندن مواد آرايشي روي پوست، عرق كم آب‌گرديده نيز منجر بسته شدن منافذ پوستي مي گردد. براين اساس عرق كردن هم ‌مي تواند به تزكيه منافذ پوستي ياري دهد و هم ميتواند منجر بسته شدن آن ها شود. پس مدام گذشته و بعداز عرق كردن فيس‌تان را بشوييد.
مورد ها ما يحتاج:هدف براي ورزش كردن يا اين كه رفتن به سونا،آب جديد،و يك حوله‌ي پاك.راهبرد:چهره‌تان را منزه بشوييد و آن‌گاه ورزش فرماييد يا اين كه به سونا برويد، بعد از آن نيز مجددا رخ را بشوييد و با يك حوله‌ي پاك كم آب نماييد. پس از مرطوب‌كننده استعمال نمائيد.
صد رد صد بخوانيد: آيا عرق كردن منجر سوزاندن كالري و لاغري ميگردد؟۸. جوش‌شيرين و آبجوش شيرين براي از في مابين بردن جوش هاي سرسياه خيلي اثرگذار ميباشد، ولي نبايد در مصرف آن زياده‌روي فرماييد، چون سبب بي آبي پوست ميگردد. تغيير‌و تحول PH تأثير متعددي روي جوش‌هاي سرسياه ندارد و مهمترين عامل اثرگذار بودن جوش‌شيرين براي جوش‌هاي سرسياه اين ميباشد كه روشي ارزان و طبيعي براي لايه‌برداري و حذف چيزهايي ميباشد كه منافذ پوست را مسدود مي نمايند و سبب ساخت جوش‌هاي سرسياه ميشوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.