خواص ماسك قهوه

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خواص ماسك قهوه

۸ بازديد

بهترين ماسك صورت

كاهش مقدار سلوليت پايين پوست
بله قهوه به از در بين رفتن سلوليت هاي ايجاد شده در تحت پوست ياري مي ‎كند . يك مطالعه نشان داده كه استعمال موضعي از قهوه بر روي پوست مي ‎تواند به كاهش سلوليت ها در قسمت هاي متفاوت بدن كمك كند .
10 ماسك مختلف مبتني بر قهوه1. ماسك قهوه و شكرقهوه، لايه برداري عالي براي پوست است و آن را به نه سفت مي ‎كند. روغن زيتون در تقويت و مرطوب نگه داشتن پوست نقش به سزايي دارد و كلاً اين ماسك حاوي آنتي اكسيدان هايي است كه باعث تقويت و بهبود سالم پوست و درخشش آن مي ‎شود .
مواد لازم :
2 قاشق غذاخوري قهوه1 قاشق غذاخوري شكر1 قاشق غذاخوري روغن زيتوننحوه تهيه:
تمام مواد را داخل كاسه اي ريخته و به خير با هم تركيب كنيد و پيشين از رفتن به حمام ماسك را بر روي پوست فيس و قسمت هاي گوناگون بدن خود ماليده و پس از گذشت چند دقيقه استحمام فرماييد .
مقدار مانده از ماسك را باطن يك پياله شيشه اي داخل يخچال نگه داري فرمائيد و طي 1 ماه آن را مورد به كارگيري قرار دهيد .
2. ماسك قهوه و عسلاين ماسك باعث تغذيه و تسكين پوست هاي حساس مي ‎شود و عسل نيز داراي خواص ضد باكتريايي است كه خاصيت درماني براي پوست دارد و همچنين اين ماده در ادغام با ماست و شير پوست را آبرساني و تغذيه مي‎ كند.
مواد لازم:
2 قاشق غذاخوري قهوه تازه3 قاشق غذاخوري ماست يا شير1 قاشق غذاخوري عسل2 قاشق غذاخوري پودر كاكائوشيوه تهيه:
تمام مواد را داخل يك كاسه ريخته و به خير با هم ادغام فرماييد و ماسك را بر روي قسمت هاي گوناگون بدن خود بماليد و به زمان 10 دقيقه آن را ماساژ دهيد و آنگاه به حمام رفته و خود را شستشو دهيد.
ماسك قهوه و عسل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.