استعمال از اشكال ماسك

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

استعمال از اشكال ماسك

۹ بازديد

بهترين ماسك صورت
آيا فراهم مي‌باشيد تا علم محافظت از پوست و زيبايي خويش را به يك مرحله بعد از آن ارتقاء دهيد؟ استعمال از اشكال ماسك رخ طرز خير و خوبي براي تقويت پوست‌تان با ويتامين و مواد پرخاصيت موثر ميباشد. فقط در ۱۰ الي ۱۵ دقيقه ماسك به پوست شما امداد مي نمايد تا مواد پرخاصيت موردنياز خويش را به دست بياورد و ظاهري درخشنده و شاداب پيدا نمايد. هر هر كس به سالم پوست خويش اهميت ميدهد مي داند كه پوست نياز به آبرساني داراست؛ ماسك رخ قادر است رطوبت ما يحتاج پوست را تامين نمايد. به همين ادله ماسك رخ مردانه، ماسك رخ زنانه و گونه هاي ماسك چهره مطلوب براي هم خانم‌ها و هم آقايان ساخت شده‌است تا خانم‌ها و آقايان با گونه هاي پوست و گونه هاي خطاها پوست بتوانند از ماسك چهره به كارگيري نمايند؛ از پوست كم آب تا پوست چرب و براي رفع جوش تا سياهي به دور ديده و غيره.


به غير از برطرف كردن نيازهاي پوست و براق كردن و آبرساني سلول‌هاي پوست، به كار گيري از ماسك رخ ميتواند روش خير براي صرف يه خرده عصر براي خودتان باشد. پايان هفته را براي اين فعاليت اختصاص دهيد، يك موسيقي ملايم پخش نماييد، يك سري شمع پر‌نور نمائيد و ماسك موردعلاقه‌تان را روي رخ‌تان بگذاريد يك كتاب ديدني برداريد و در كنار رسيدگي به پوست راحت نماييد و خستگي هفته را از ذهن و جسم خويش بيرون فرماييد.
ماسك رخ چه فعاليت مينمايد؟ماسك چهره براي آبرساني پوست و قابل انعطاف و مرطوب كردن پوست در بازه زماني دوره كوتاه پباده سازي شده‌است. برخي از ماسك‌هاي رخ ميتوانند پوست را به طور كامل براق نمايند آن هم فقط در ۱۵ دقيقه! چه از ماسك چهره نقابي به كارگيري فرماييد و چه از ماسك كرمي فرقي نمي‌نمايد، شايسته ترين ماسك فيس امداد مي نمايد تا پوست، روشن، شاداب و نو شود. ماسك مي تواند به يكي‌از پروسه نگهداري از پوست مستمر شما تبديل شود، لازم وجود ندارد هر روز از ماسك چهره به كار گيري فرمائيد، ميتوانيد گذاشتن ماسك روي رخ را براي دوره‌هاي مختص، مثل وقتي كه ميخواهيد خيلي ويژه به پوست‌تان رسيدگي فرمائيد اختصاص دهيد.
گونه هاي ماسك رخدسته‌هاي متفاوت ماسك فيس موجود هست كه در مجموع به دو گونه تقسيم مي شوند. «ماسك كرمي» كه معمولا در در شيشه‌هاي كوچك عرضه مي گردند و بعداز به كار گيري از آنها مي بايست پوست را با آب بشوييد. ديگري ماسك نقابي ميباشد. ماسك‌هاي پر اسم و رسم و رايجي‌كه از پنبه، پارچه سيلك، يا اين كه كاغذهاي مختص كه آغشته به سرم مي باشند ساخته مي شوند. ماسك‌ نقابي به صورت رخ پباده سازي شده‌است و كل چهره شمارا مي‌پوشانند. ماسك رخ آيتم عشق خويش را از دربين ماسك كرمي و ماسك نقابي تعيين فرمائيد و به كار گيري از آن‌ را در برنامه هفتگي خويش قرار دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.