یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

يكي‌از نحوه هاي بسيار شايع و اما كارآمد براي محافظت از پوست

۸ بازديد


يكي‌از نحوه هاي بسيار شايع و اما كارآمد براي محافظت از پوست و به خصوص پوست رخ، به كار گيري از ماسك هاي رخ متفاوت ميباشد. معمولا ماسك هاي چهره دربردارنده تركيبات طبيعي و گياهي بوده و به‌تدريج ماسكي مي قدرت يافت كه تركيبات آن شيميايي باشد.

بهترين ماسك صورت
 آنچه ديگرافراد مي خوانند :احسان عليخاني تزويج كرد؟ + بيوگرافي و تصاويرتجاوز وحشتناك يك سرايدار به دختر برنا در ساختمان بلند تهران + جزئياتعلت احضار آوا عليدوستي در دادسرايكي نحوه هاي بسيار شايع و ولي كارآمد براي حفظ از پوست و به خصوص پوست رخ، به كارگيري از ماسك هاي فيس متفاوت ميباشد. معمولا ماسك هاي فيس دربردارنده تركيبات طبيعي و گياهي بوده و به‌تدريج ماسكي مي قدرت يافت كه تركيبات آن شيميايي باشد.
تا 40% تاراج آخر فصل بادي اسپينر از كاپشن و پالتو تا پيراهن و جين فارغ از امتحان محل ورود در دانشكده هاي دولتي تركيه علم آموزي فرمائيد؟!! گذشته از خريد و فروش خودرو به‌اين نكات توجه فرماييد جالب ترين كلبه هاي كشور ايران رو كجا ميشه يك سري شب رزرو كرد؟ هر كجاي كشور‌ايران هستي، از بلج اقساطي بخر! 
علاوه بر جور هاي تجاري با مارك ها و برند هاي متفاوت ماسك رخ، بخش اعظمي از اشخاص نيز از ماسك چهره خانگي به كارگيري مي‌نمايند كه به طور دستي و با استعمال از مواد طبيعي و گياهي، بوسيله خويش اشخاص در خانه تهيه و تنظيم مي گردد. اين ماسك ها بسيار گزينه به كارگيري قرار مي‌گيرند و گونه هاي مختلفي دارا‌هستند كه برخي به طور تجربي اثبات كرده اند كه همت بسيار نيكي، حتي‌د‌ر مقايسه با مارك هاي تجاري، دارا هستند.
 
توصيه امروز


حمل وسايلت رو به يه فن‌اي بسپار.
  پيرو با ما همدم باشيد تا چندين گزينه از ماسك چهره خانگي را معرفي كرده و توضيحات مختصري را راجع‌به طريق تهيه و تنظيم آنان ارائه دهيم.
 


 
ماسك رخ خانگي موز
 
تا هنگامي كه موز است، چه نيازي به بوتاكس خواهيد داشت؟! آري، صحت دارد! شما مي‌توانيد از موز تحت عنوان يك ماسك رخ خانگي و تماما طبيعي به كار گيري نمائيد كه شم نرمي بيش تر و متانت را به 1وست فيس شما ميبخشد. براي تنظيم اين ماسك، يك موز ميانگين را له كرده و آن‌گاه آن را براي بازه زماني 10 الي 20 دقيقه، روي پوست رخ و گردن خويش قرار دهيد و آنگاه آن را با آب سرد شستشو دهيد.
 
ماسك رخ خانگي ديگري كه بسيار دوستداشتني ميباشد، مخلوطي از يك چهارم واحد اندازه گيري ماست، دو قاشق غذاخوري عسل و يك موز ميانگين ميباشد. اين ماسك رخ خانگي نيز همت بسيار نيكي دارااست. در حالتي كه شما درباره با جور ماسكي كه قصد استعمال از آن را داريد مطمئن نيستيد و نمي دانيد كه براي پوست رخ شما مطلوب ميباشد يا اين كه نه، مي بايست بدانيد كه ماسك موز براي هر گونه پوستي مطلوب ميباشد و يكي‌از شايسته ترين ماسك ها براي نگهداري از پوست و مرطوب نگه داشتن آن ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.