ماسك هاي سفيده تخم مرغ

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي سفيده تخم مرغ

۸ بازديد


ماسك هاي سفيده تخم مرغ :چه كسي ممكن ميباشد شيفته نيمرو و املت به همدم نان داغ نباشد؟ تخم مرغ چه تحت عنوان ناشتايي و يا اين كه در بين وعده در گونه غذاهاي دوستداشتني ميباشد و به صورت هاي خيلي متنوعي قابل طبخ ميباشد.

بهترين ماسك صورت

نيمرو، املت، تخم مرغ پخته يا اين كه عسلي… تمامي گونه هاي گوناگون پخت تخم‌مرغ مي‌باشند و به عبارتي‌طور كه مي توانيد حدس بزنيد اشكال بسيار متنوعي از ماسك‌هاي پوستي از مخلوط تخم‌مرغ و مواد ديگر قابل تهيه و تنظيم ميباشد.از سوي ديگر گونه هاي گوناگون ماسك سفيده تخم‌مرغ قابل اصلاح كردن در خانه وجود‌داراست كه به جهت مزاياي بسيار زياد زيبايي و تندستي پوستي كه تخم مرغ دارااست اهميت پيدا كرده‌اند. مثلا براي موهاي كم آب مي‌اقتدار از ماسك سفيده تخم مرغ مصرف كرد و يا اين كه حتي براي پوست هاي كم آب. اشكال و اقسام اشتباهات پوستي شناسايي گرديده اند كه استعمال از ماسك سفيده تخم مرغ براي آن ها موءثر واقع گرديده باشد. عملكرد داريم امر تهيه و تنظيم ۶ ماسك سفيده تخم‌مرغ فوق‌العاده را به شما يادگرفتن دهيم. اين ماسك ها به طور كامل خانگي و دستساز ميباشند و به راحتي بوسيله شما در خانه قابل تنظيم و استعمال ميباشند. بهتر ميباشد بدانيد قبلي از استعمال از هر جور ماسك پوستي بهتر ميباشد پوستتان را تماما شسته و پاك فرماييد. پاك بودن پوست و منافذ پوستي آن را در حالتي مستعد و پذيرا براي جذب مواد مفيد و موءثر ماسك ميكند. سفارش ما به شما شستشوي بدون نقص چهره با صورت براش كيوت اسكين هست. شستشوي پوست با چهره براش كيوت اسكين موجب پاك سازي بي نقص منافذ پوستي از چربي ها، آلودگي ها و مواد آرايشي‌ميشود. شستشو با اين دستگاه ۶ برابر موثرتر از شستشوي دستي ميباشد و پس از انجام شستشو جذب كرم ها و توليدات نگهداري پوستي به مراتب نسبت به وضعيت معمولي ارتقا مييابد.


 
امر تنظيم شماره ۱ماسك سفيده تخم‌مرغ:براش كردن ماسك سفيده تخم مرغ روي پوست 
براي جوش هاي راز سياه
سفيده تخم‌مرغ دربردارنده پروتئيني ميباشد به اسم آلبومين كه موجب عده شدن منافذ پوستي و به مرور معدود شدن و از در ميان رفتن جوش هاي سرسياه ميشود. همينطور ماسك سفيده تخم‌مرغ مواد مفيد فراواني به پوست شما ميرساند كه موجب شادابي و شفافيت سطح پوستتان خواهد شد.
 
 
بهتر ميباشد بدانيد پيشين از استعمال از هر مدل ماسك پوستي بهتر ميباشد پوستتان را تماما شسته و منزه نمائيد. پاك بودن پوست و منافذ پوستي آن را در حالتي مستعد و پذيرا براي جذب مواد مفيد و موءثر ماسك مينمايد.
 
مرحله ۱(جداسازي سفيده تخم‌مرغ):
-تخم‌مرغ را شكسته و سفيده آن را غيروابسته فرمائيد و در يك ظرف بريزيد.
-با همزن دستي تا جايي هم بزنيد كه ساختاري يكنواخت و يه خرده محكم به خويش بگيرد.
مرحله ۲(تنظيم ماسك به ياري سفيده تخم‌مرغ و دستمال كاغذي):-يك شت آرايشي منزه(براش) را به ماسك آغشته نمائيد و لايه ظرافت از آن را روي پوست بماليد.
-لايه هاي نازك دستمال كاغذي را روي فيس قرار دهيد تا يك ماسك ليفت تشكيل‌شده باشد.
-مجددا با شت آرايشي منزه(براش) يك لايه ديگر از ماسك (سپيد تخم‌مرغ) را روي لايه دستمال كاغذي بماليد.
-اذن دهيد كم آب شود. بعداز ۵ دقيقه در رخ حس نياز به كشيده شدن بيش تر پوست مي‌توانيد يك لايه ديگر هم بيش تر نماييد.
-بعداز كم آب شدن بدون نقص ماسك آن را به آرامي از پوست غير وابسته نمائيد.
-فيس را به آرامي آبكشي نماييد و فارغ از اعمال فشار مقداري خيسي آن را با حوله اي قابل انعطاف نادر نمائيد.
از اين ماسك سفيده تخم‌مرغ هفته اي دوبار مصرف نماييد تا جوش هاي سرسياهتان نادر شود و پوستتان ظاهري محكم و يكپارچه پيدا نمايد.
فرمان تهيه و تنظيم شماره ۲:ماسك سفيده تخم مرغ محكم كننده پوست:+براي پوست هاي چرباين ماسك سفيده تخم‌مرغ محكم كننده پوست مطلوب پوست هاي چرب مي‌باشد و همزمان تحت عنوان پر‌نور كننده پوست كار مي نمايد.
مواد ما يحتاج: سفيده يكي تخم‌مرغ — آب ليموي نو(نصف ليمو)
مرحله ۱:-مواد نقل شده را در يك ظرف بريزيد.-با هم زن دستي آنها را تركيب نماييد تا بافتي يكنواخت و پاره اي محكم پيدا نمايند.
مرحله ۲:-يك شت آرايشي منزه (براش) را به ماسك آغشته فرماييد و كل فيس را با لايه ظرافت از آن كاور فرمائيد.
-اذن دهيد ماسك ۱۰ الي ۱۵ دقيقه روي پوستتان بماند.
-به آرامي آن را آبكشي كرده و فارغ از فشار آوردن گمي از خيسي پوست را حوله اي لطيف بگيريد.
براي ديدن فيض اين ماسك سفيده تخم مرغ آن را دست كم به برهه زماني ۲ الي ۳ هفته و هفته اي ۲ تا ۳ توشه به كارگيري فرماييد.چربي پوستتان تعديل گرديده و پوستتان محكم مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.