تركيبات ضدپيري

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تركيبات ضدپيري

۸ بازديد


۹. اسانس (عصاره‌) كفش تابستانياسانس دمپايي دربردارنده تركيبات ضدپيري ميباشد كه استعمال از آن را براي محو كردن لكه هاي پيري اثرگذار مي‌سازد. مي توانيد با ماساژ بدون واسطه چندين قطره از اين اسانس به طور رقيق گرديده در يك روغن حمل كننده (مانند روغن بادام شيرين) روي نواحي موردنظر، از آن به كار گيري نماييد. براي ارتقا اثرگذاري، كمي پودر چوب كفش تابستاني را با حدود دو قطره از آب‌ليمو، دو قطره گليسرين و دو قطره گلاب ادغام نمائيد و يك خمير بسازيد. اين خمير را روي لكه‌هاي پيري استعمال فرماييد و گذشته از شستشو با آب سرد بگذاريد كم آب شود (حدود ۲۰ دقيقه).

بهترين ماسك صورت 
مقاله داراي ربط : ۲۰ معالجه خانگي براي از دربين بردن زائده هاي گوشتي
۱۰. انگور خارجي قرمز‌رنگانگورفرنگي قرمز‌رنگ سرشار از آنتي‌اكسيدان ميباشد، و با استعمال‌ي موضعي از آن ها روي پوست، خير صرفا به تقويت امكان ترميم پوست امداد ميكند و آن را قدرتمند مي‌سازد به طور طبيعي لكه هاي پيري را از در ميان برنده شود، بلكه از پوست در قبال اشعه‌ي فرابنفش و راديكال‌هاي آزادي كه ممكن ميباشد سبب ساخت لكه هاي پيري شوند و لكه‌هاي پيشين را تشديد نمايند، نگهداري مي نمايد.
نسبتاً به يك چهارم فنجان انگورفرنگي قرمز‌رنگ نرسيد، يك قاشق غذاخوري عسل، چندقطره آب ليمو و تعدادي قطره گلاب نياز داريد. انگورفرنگي‌ها را له نماييد تا به طور خمير دربيايد. عسل را بيش تر نمائيد و خوب هم بزنيد. اين خمير را روي لكه هاي پيري به كارگيري نماييد و گذشته از شستشو با آب گرم، بگذاريد حدود نيم ساعت بماند. آن گاه آب ليمو و گلاب را با هم ادغام فرمائيد و اين محلول را روي لكه‌ها بماليد و آن‌گاه بشوييد.
۱۱. نخودنخود، يا اين كه لوبياي گاربانزو ميتواند يك ماسك چهره عالي براي از دربين بردن لكه هاي پيري باشد. براي اين معالجه خانگي، به يك فنجان نخود، يك چهارم فنجان طحينه، كمي آب، و يك غذاساز نياز داريد. نخودهاي‌تان را بپزيد و سپس در غذاساز تركيب نماييد. طحينه و پاره اي آب را به آن طولاني تر نماييد تا‌زماني‌كه بافت اين مخلوط مثل يك پودينگ غليظ شود. آن را روي لكه‌ها يا اين كه تمام چهره‌تان بزنيد و حدود ۳۰ دقيقه پيشين از شستشو، اذن دهيد ماسك به طور كامل كم آب شود.
۱۲. گوجه خارجيگوجه‌خارجي به لطف آنزيم‌هاي مختص و ليكوپن، يك آنتي‌اكسيدان توانمند، و خاصيت پر‌نور‌كننده‌ي پوستي كه دارااست، معالجه ديرين و شناخته‌گرديده‌اي براي آن لكه‌هاي قهوه‌اي سمج ميباشد. صرفا يك گوجه را برش بزنيد و يكي تكه‌هاي ان را روي حوزه‌‌ي موردنظر بگذاريد، يا اين كه آب گوجه‌ي خالص را مستقيما روي لكه هاي پيري خويش به كار گيري نماييد. بهرحال، بگذاريد ۲۰ دقيقه بماند و بعد از آن با آب سرد بشوييد. براي ارتقاء اثرگذاري، پاره اي عسل ارگانيك را با آب گوجه‌خارجي مخلوط فرماييد.
اين مراحل را يك يا اين كه دو توشه در روز تكرار فرماييد تا به حاصل دلخواه برسيد.
۱۳. روغن كرچكروغن كرچك به خيال و خاطر بضاعت‌اش در امداد به معالجه گونه هاي اندوه‌هاي پوستي، از پاراگراف معالجه لكه هاي پيري پر اسم و رسم ميباشد. صرفا كاري كه لازم ميباشد انجام دهيد، به كارگيري از يه خرده روغن در محل موردنظر و آن گاه ماساژ پوست آن منطقه به برهه زماني يك الي دو دقيقه ميباشد تا به خير جذب شود. اين عمل را دو توشه در روز، صبح و شب، انجام دهيد ـ معمولا پس از حدود چهار هفته بهبود لكه‌ها قابل مشاهده ميباشد. افرادي كه پوست كم آبي دارا هستند بهتر ميباشد براي پرهيز از كم آبي بيش‌خيس، يه خرده روغن زيتون يا اين كه نارگيل به آن بيشتر نمايند.
۱۴. سيب‌زمينيآب سيب‌زميني اسيدي ميباشد و خاصيت سفيد كننده داراست، از اين رو براي از دربين بردن لكه هاي پيري و جوش‌ها و كك‌مك بسيار عالي ميباشد. موثرترين راهبرد براي حذف آن لكه‌هاي قهوه‌اي به سيب‌زميني، آب‌ليمو، و عسل نياز داراست. نخست يك سيب‌زميني را به خير بشوييد، تمام نقاط سبز يا اين كه جوانه‌هاي آن را ببريد. هم اكنون آن را رنده فرماييد و خرده‌هايش را لاي يك دست‌ي كتاني بگذاريد و فشار دهيد تا آب آن بيرون شود. مي توانيد از يك آب ميوه‌گير هم به كار گيري فرماييد. چندين قطره آب ليمو و عسل ارگانيك به آب سيب‌زمني بيشتر نمائيد و خوب ادغام نمائيد. اين تركيب را روي تمام لكه هاي پيري بماليد و بگذاريد پيش از آبكشي ۲۰ دقيقه بماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.