ماسك سير يا اين كه ماسك پياز

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك سير يا اين كه ماسك پياز

۷ بازديد


طريق تنظيم: يك قاشق چايخوري روغن درخت چاي را با يك قاشق چايخوري روغن انگور ادغام فرماييد و تركيب را روي محل اسكار ناشي از جاي جوش بماليد و ماساژ دهيد و اذن دهيد تا صبح روز آن گاه روي پوستتان باقي بماند و سپس آن را بشوييد. اين معالجه را هر شب تكرار فرمائيد تا كاسه دوران كوتاهي جاي جوش و اسكارها از دربين بروند و محو شوند.اين روغن ها را مي‌توانيد از عطاري تنظيم نمائيد. همينطور ميتوانيد به‌اين روغن ها، كمي روغن زيتون نيز بيش تر نمائيد. مطالعات روي روغن زيتون نشان مي دهد كه اين روغن حاوي آنتي اكسيدان هايي ميباشد كه ميتواند التهاب همدم با اگزما را كم كند.

بهترين ماسك صورت 
ماسك سير يا اين كه ماسك پياز:ماسك سير: يك سري حبه سير را له نماييد و آب آنان را بگيريد و آن را با به عبارتي مقدار سركه سپيد يا اين كه سركه سيب تركيب فرماييد .يك پنبه را به‌اين محلول آغشته فرماييد و آن را به طور تان بماليد. سركه سپيد پوست شما‌را متعادل ميكند و آنتي اكسيدان مو جود در سير التهابات را از ميان مي‌برد و منجر كاهش لكه هاي ناشي از جاي جوش مي‌شود. همينطور ميتوانيد يك‌سري سير را خوب له نماييد و روي آكنه ها و محل جوش ها بماليد و بگذاريد يكسري دقيقه اي بماند. سير نبايد خيلي روي پوست قرار بگيرد زيرا سبب ساز سوختن و قرمزي آن ميشود. به محض اينكه حس سوزش شديد كرديد ماسك را با آب سرد بشوييد.

ماسك پياز: پياز قرمز‌رنگ را خرد فرماييد و درون تركيب كن بريزيد ، آنگاه آب آن را خوب بگيريد. به آب پياز پاره اي ماست يا اين كه كشك طولاني تر نمائيد مواد را خوب با هم ادغام نماييد. مي‌توانيد به آن دو قطره روغن اسطوخودوس و رزماري طولاني تر نمائيد تا بوي خير و خوبي داشته باشد و روي فيس بماليد و اذن دهيد 15 تا 20 دقيقه روي پوست بماند و بعد از آن با آب سرد بشوييد.مي‌توانيد اين ماسك را با عسل هم تنظيم فرمائيد. اين چنين كه آب پياز را با يك قاشق عسل مخلوط نمائيد و روي پوست بگذاريد تا 20 دقيقه بماند و آنگاه با آب سرد بشوييد. در‌حالتي كه چشمانتان مبتلا سوزش نمي‌شود ميتوانيد مواد را پاره اي روي پوست ماساژ دهيد. ممكنه به خيال سوزش ديده از انجامش پشيمون بشيد اما با تكرارش اثر فوق العادشو مي تونيد ملاحظه كنيد.
پودر جو دو رمز يا اين كه جوانه گندم:ماسك پودر جو دو راز: يك قاشق غذاخوري پودر جو دوسر را با يك قاشق گلاب و يك قاشق شير ترش گرديده تركيب كنيد و به زمان 20 دقيقه روي پوست بگذاريد . اين عمل را تر و تميز هفته اي دو توشه انجام بديد مطلقا پاسخ ميده. براي بستن منافذ گشوده پوست بعد از انجام ماسك و تطهير پوست، ماسك يخ بگذاريد، به‌اين فيس كه يك كيسه يخ را روي فيس پنج دقيقه اي ماساژ دهيد. مي‌توانيد قبلي از انجام ماسك چهره را بخور بابونه دهيد كه اثر گذاري ماسك هاروي پوست اضافه شود.

ماسك جوانه گندم: يك قاشق پودر جوانه گندم را باطن يك پياله بريزيد و يك خيار را له كرده و آب آن را به جوانه گندم طولاني تر فرمائيد. يك قاشف چايخوري عسل هم به آن بيشتر نمائيد و خوب ادغام نماييد و مواد را روي پوست بزنيد. پاره اي پوست را با مواد ماساژ دهيد و اذن 20 دقيقه روي پوست بماند و آن گاه با آب سرد بشوويد. مي‌توانيد به مواد بالا مقداري هم آب ليمو يا اين كه سركه سپيد بيش تر نمائيد.


سدر يا اين كه حناي بي رنگ:ماسك حنا: يك قاشق مربا خوري حناي بي رنگ را با يك قاشق خوراك خوري ماست نادر چرب و دو سه قطره گلا ب مخلوط فرمائيد و گذشته از خزينه به بازه زماني پانزده تا بيست دقيقه بر روي فيس يا اين كه تن خويش و جاهايي كه جوش ميزند بماليد و شكيبايي فرماييد تا خوب جذب شود. اين ماسك ويژه جهت رفع لكه هاي ناشي از جاي جوشها و يا اين كه لكه هاي حاملگي بسيار اثر گذار ميباشد به شرط آنكه قطعا به صورت مداوم قبلي از هر توشه گرمابه كردن و يا اين كه هفته اي دو توشه اين فعاليت صورت بپذيرد.ماسك سدر: سدر يكي گياهاني ميباشد كه خاصيت درماني زيادي داراست. يك قاشق چاي خوري گياه سدر را با پاره اي ماست تركيب نماييد تا به طور خميري در آيد كه روي پوست قرار بگيرد. اين خمير نبايد بيش تر از حد غليظ يا اين كه رقيق باشد و آن را به طور لايه‌اي روي پوست قرار دهيد. بعداز نيم ساعت پوست را با آب سردبشوييد. اين ماسك براي پوست چرب كاربرد بسيار تاثير گذار ميباشد و مي ‌توانيد تحت عنوان لايه‌بردار از آن استعمال فرمائيد. اين ماسك طبيعي، براي از در ميان بردن جوش‌ها، جاي جوش، به خصوص جوش‌هاي روزگار نوجواني و جواني بسيار تاثير گذار ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.