ماسك ماست و گل سرخ

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك ماست و گل سرخ

۷ بازديد


ماسك ماست و گل سرخ

بهترين ماسك صورت

مواد تشكيل‌دهنده:
يك قاشق غذاخوري ماست؛دو قاشق غذاخوري عسل؛دو قاشق غذاخوري گلاب؛يك ظرف‌ي كوچك گلبرگ گل‌ سرخ.شيوه استعمال و كاربردهمگي اين مواد را با هم مخلوط نماييد تا خمير نرمي به‌دست آيد. بعد از آن آن را روي رخ خويش بماليد و پس از ۲۰ دقيقه بشوييد.
مطلقا بخوانيد: رمز برنا ماندن پوست رخ چه است؟۶. ماسك خيار

مواد تشكيل‌دهنده:
يكي خيار خردشده؛يك قاشق غذاخوري شكر.نحوه استعمال و كاربردپس از خرد كردن خيار، شكر را به آن بيشتر نماييد. بگذاريد مدتي در سردخانه بماند. بعد از آن آن را روي فيس خويش بگذاريد و بعداز سپري شد ۱۰ دقيقه با آب سرد بشوييد.
فوايد ماسك براي پوستخيار اثر خنك‌كنندگي داراست و پوست را قابل انعطاف و لطيف مي‌نمايد براين اساس براي پوست كم آب بسيار مطلوب ميباشد. خيار همينطور جزو مواد طبيعي‌اي كه پوست را برنا نگه مي‌دارا هستند هم مي‌باشد.
بدون شك بخوانيد: لايه برداري پوست فيس با ۲۸ ماسك اثر گذار خانگي۷. ماسك گل سرخ

مواد تشكيل‌دهنده:
گل سرخ؛جو دوسر؛آب.نحوه به كارگيري و كاربردگل سرخ را با دو‌سوم قاشق سوپ‌خوري جويبار دوسر ادغام نمائيد و بعد از آن آب را به آن بيفزاييد تا خمير نرمي به‌دست آيد. با به كار گيري از ماسك گذشته، فيس خويش را با شير بشوييد و با به كار گيري از يه خرده پنبه، به طور‌تان گلاب بزنيد. هنگامي كه كم آب شد، آن را با آب بشوييد و ماسكي را كه فراهم كرده‌ايد، به روي چهره خويش بماليد. اذن بدهيد ۱۰ الي ۱۵ دقيقه بماند و آن‌گاه آن را با آب سرد بشوييد.
فوايد ماسك براي پوستاين ماسك خير‌فقط يك ماسك فيس براي پوست كم آب ميباشد، بلكه براي گونه هاي ديگر پوست نيز مطلوب ميباشد. اين ماسك اثري نيروبخش دارااست و روي مويرگ‌هايي كه دقيقا پايين پوست قرار دارا هستند نيز اثر مينمايد. به‌همين استدلال براي كاهش قرمزي ناشي از مويرگ‌ها، به كار گيري از اين ماسك سفارش ميشود.
بدون شك بخوانيد: ماسك فيس براي پوست چرب؛ روش تنظيم‌ ۹ ماسك خانگي۸. ماسك آووكادو

آووكادو را خرد نمائيد و دو قاشق چاي‌خوري از آن را برداريد. يك قاشق چاي‌خوري عسل و يك قاشق چاي‌خوري خامه را به آووكادوها بيش تر فرمائيد. در شرايطي كه خامه بسيار غليظ بود، يك سري قطره گلاب روي مواد بريزيد. در پهنا يك دقيقه ماسك ميوه‌اي پوست شما مهيا مي‌گردد. همگي اين مواد براي پوست كم آب بسيار مغذي و موءثر ميباشند.
مطلقا بخوانيد: براي سپيد شدن پوست رخ چه مي بايست كرد؟۹. ماسك عسل و ميوهعسل هنگام مخلوط با موز، هلو يا اين كه آووكادو، به يك كدام از فوق‌العاده‌‌ترين اشكال ماسك چهره براي پوست كم آب تبديل ميشود. براي اينكه خواص اين ماسك بيش تر شود، مي توانيد يك‌سري قطره روغن زيتون به مواد طولاني تر نمائيد.
۱۰. ماسك پياز و ميوهپياز براي معالجه كم آبي پوست بسيار موثر ميباشد.
دو قاشق چاي‌خوري پياز را با عسل مخلوط نماييد و روي همه رخ خويش بماليد. بعداز سپري شد يك‌سري دقيقه رخ خويش را بشوييد.
اين ماسك براي رفع چروك چهره خانم‌هاي سال‌خورده‌اي كه دوست دارا هستند پوستي سواي چين‌وچروك داشته باشند، فوق‌العاده ميباشد.
صد رد صد بخوانيد: معالجه افتادگي پوست فيس با به كارگيري از تعدادي ماسك خانگي اعجاز‌آسا۱۱. ماسك توت خارجي

ماسكي كه از توت خارجي و عسل تنظيم ميشود، يك كدام از شايسته ترين اشكال ماسك چهره براي پوست كم آب ميباشد.
بعد از خرد كردن توت خارجي رسيده، آن را با عسل و جو دوسر ادغام نمائيد.
بگذاريد ۱۵ الي ۲۰ دقيقه روي چهره‌تان بماند.
بعد از آن آن را با آب خنك بشوييد.
همينطور مي توانيد به‌جاي عسل، از ماست به كارگيري نمائيد.
اميد است كه مطالعه‌ي اين نوشته‌علمي براي‌تان موثر بوده باشد و با به كار گيري از اين ماسك‌هاي طبيعي و خانگي، از داشتن پوستي قابل انعطاف و واضح لذت ببريد. براي داشتن پوست برنا و تندرست، بد وجود ندارد راهكارهاي حفظ از پوست را هم خاطر بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.