یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

از در ميان بردن لكه هاي فيس با تكه هاي يخ در 3

۷ بازديد


از در ميان بردن لكه هاي فيس با تكه هاي يخ در 3 روزچنانچه با لكه هاي سياه در سواي و چهره مشغول ميباشيد به شما تكه هاي يخي را توصيه ميكنيم كه بسيار شگفت انگيز ايراد را حل مينمايد.اين لك ها به عارضه ها مختلفي به وجدو آمده اند كه ممكن ميباشد

بهترين ماسك صورت

با سپري شد روزگار و با به كار گيري مداوم از يكسري مساك ها مداوا مي گردند. درين نوشته‌ي‌علمي از نمناك به شما ادغام آب ليمو ، دانه هاي انار ، آب سيب زميني ، تكه هاي يخ را توصيه مي‌كنيم كه به از ميان رفتن لكه هاي تيره و برنا سازي پوست امداد مينمايد. كليه ي اين مواد خاصيت شگفت انگيز و تاثير گذاري دارااست.ليمو خواص شگفت انگيزي مثل درخشندگي پوست و از در ميان رفتن لك ها دارااست ولي آب سيب زميني در از دربين بردن لك هايي كه به جهت آكنه ايجاده گرديده موءثر ميباشد. انار بي نياز از آنتي اكسيدان ميباشد و تندرست پوست و فيس را ارتقاء ميدهد و چروكيدگي پوست پرهيز ميكند.
يخ انار و ليمو براي معالجه لك پوست فيس مواد نخستين براي تهيه و تنظيم يخ ضد لك رخ:1/2 ليمو1 سيب زميني1/2 ظرف انارگوني يخدر آغاز سيب زميني را پوست فرمائيد و رنده فرماييد و بعد آن را با انار و يك قاشق آب باطن تركيب كن ادغام نماييد و 1/2 ليمو را به آن اضافه كند و مجدد ادغام فرمائيد.اين مواد را درون انبان ي يخ بريزيد . 6-5 ساعت باطن فريز قرار دهيد. تنظيم يخ ضد لك رخ طريق استعمال از يخ چهره براي از در ميان بردن لك و مك:دقايقي انبان يخ را روي موضع بماليد چنددفعه اين فعاليت را تكرار فرماييد و سپس با آب سرد بشويد براي بدست وارد شدن شايسته ترين سود 2-1 تكه يخ را هر روز استعمال نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.