ماسك چهره خانگي براي رفع آكنه

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك چهره خانگي براي رفع آكنه

۸ بازديد


ماسك چهره خانگي براي رفع آكنه

آكنه از پاراگراف رايج‌ترين خطاها پوستي در نقاط متعدد عالم ميباشد. آكنه وقتي به وجود مي آيد كه حفره‌ها و منافذ پوست با چربي، باكتري‌ها و سلول‌هاي مرده پوستي مسدود ميگردد. جوش سرسياه، جوش سرسفيد، جوش چركي و جوش ذيل پوستي و پررنگ از اقسام متفاوت آكنه مي باشند. در هر درحال حاضر، پروتئين جان دار در سفيده تخم مرغ ميتواند ميكروب‌هاي روي پوست را از دربين پيروزشود و به معالجه لك فيس ياري دهد. براي تنظيم اين ماسك سفيده تخم مرغ مطابق فرمان پايين فعاليت نماييد:

بهترين ماسك صورت
مواد لازم براي ماسك رفع آكنه۲ تا ۳ سفيده تخم‌مرغ.راهبرد تنظيم ماسكسفيده تخم‌مرغ را از زردۀ آن غيروابسته فرماييد و سفيده را در يك ظرف بريزيد؛يكي گوش‌‌منزه‌كن را درون سفيده تخم‌مرغ بزنيد و با آن پوست‌تان را مرطوب فرماييد و سفيده را روي سطح رخ بماليد؛اذن بدهيد كه‌اين ماسك ۱۰ تا ۱۵ دقيقه روي پوست‌تان بماند؛پوست‌تان را با يك حوله مرطوب و تَر منزه فرمائيد و كرم مرطوب‌كننده بماليد.مسلما بخوانيد: معالجه جوش فيس و آكنه به‌امداد ويتامين ها و مواد معدني۲. ماسك رفع لكه‌هاي پوستي يا اين كه هايپرپيگمنتيشنهايپرپيگمنتيشن يا اين كه لكه‌هاي پوستي التهاباتي مي‌باشند كه به‌خيال و خاطر آكنه، پيري يا اين كه تخريب شدن پوست به‌ادله قرار داشتن در معرض آفتاب به وجود مي آيند و پوست را تيره مي نمايند؛ در واقع، اثرها لك و جوش‌هاي قبل مي باشند. معالجه‌هاي تخصصي پوستي براي رفع اين خطاها با مراجعه به پزشكان شدني ميباشد. گهگاه هزينه اين معالجه‌ها بسيار زياد ميباشد؛ پس آزمون كردن نحوه‌هاي بي آلايش‌خيس شايد به امداد‌تان بيايد. به عنوان مثال به كار گيري از ماسك فيس خانگي زردچوبه در خانه به رفع اين لك‌ها و كاهش التهاب پوستي امداد شاياني ميكند. براي تهيه و تنظيم ماسك زردچوبه مطابق امر ذيل كار نمائيد:
مواد لازم براي تهيه و تنظيم ماسكنصف قاشق چاي‌خوري پودر زردچوبه؛۱ تا ۲ قاشق غذاخوري عسل نپخته.راهبرد تنظيم ماسكتمام مواد لازم را با هم در يك كاسه تركيب فرمائيد تا يك مخلوط خميري به وجود بيايد؛ماسك را به‌آرامي روي فيس‌تان بماليد؛پس از ۱۰ دقيقه كه ماسك روي پوست‌تان ماند، آن را با آب گرم بشوييد.بدون شك بخوانيد: براي رفع لكه هاي قهوه اي چهره چه بايستي كرد؟۳. ماسك براي پاك سازي منافذ مسدود پوست

جويبار دوسر و جوش شيرين دارنده خاصيت لايه‌برداري پوست مي باشند؛ بدين ترتيب به رفع سلول‌هاي مرده پوستي و گشوده شدن منافذ مسدود امداد مي نمايند. براي تهيه و تنظيم اين ماسك جوش شيرين بايستي مواد تحت را تهيه و تنظيم نمائيد.
مواد لازم براي تهيه و تنظيم ماسك۲ قاشق چاي‌خوري جوي‌بار دوسر؛۱ قاشق چاي‌خوري جوش‌شيرين.راهبرد تنظيم ماسكجوي‌بار دوسر و جوش شيرين را در يك پياله ادغام فرمائيد؛ براي اينكه مخلوط نتيجه ها را به موقعيت خميري دربياوريد، يك‌سري قطره آب به آن بيشتر نماييد؛خمير را به‌آرامي روي پوست‌تان ماساژ بدهيد و بگذاريد روي فيس‌تان كم آب شود؛بعد پوست‌تان را با آب گرم بشوييد و كرم مرطوب كننده پوست بماليد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.