ماسك الوئورا

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك الوئورا

۷ بازديد


آلوئه ورا و آووكادو براي پوست‌هاي كم آب و حساس۲ قاشق سوپ‌خوري آووكادو له گرديده را با يك قاشق سوپ‌خوري ژل آلوئه ورا يا اين كه آب آلوئه ورا و يك قاشق چاي‌خوري پودر مخمر آبجو تركيب كرده و به نيكي هم مي زنيم تا خمير قابل انعطاف و يكدستي صحيح شود.

بهترين ماسك صورت

اين ماسك را بر روي پوست رخ و گردن به جز نواحي حريم ديده‌ها ماليده و ميگذاريم به بازه ۳۰ دقيقه بماند. بعد با آب ولرم چهره را مي‌شوييم. از اين ماسك مي‌اقتدار يك تا دو توشه در هفته بهره مند شد.مرطوب‌كننده فارغ از چربي آلوئه ورا براي پوست چهرهاين مرطوب كننده تماماً طبيعي را ميتوانيد براي مرطوب ساختن پوست تن و چهره به طور همزمان به عمل ببريد. اين كِرِم بسيار سبك، پفي و رطوبت رسان ميباشد. حسن اين كرم اين ميباشد كه پوستتان را چرب نمي‌نمايد. اين كِرِم مرطوب كننده پوست‌هاي كم آب را در فصل‌زمستان ترميم ميكند، اما آن‌قدر سبك ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي در حين فصل تابستان و فصل گرما نيز از آن به كار گيري فرمائيد.ژل آلوئه ورا براي معالجه شكاف لب‌هاخيلي از اشخاص نقص‌ كم آب شدن پوست لب و رخنه‌ تناول كردن لب‌ها را دارا‌هستند و مدام مي بايست لب‌هاي خويش را مرطوب نگه دارا هستند.. قرار دادن پاره اي از ژل آلوئه ورا روزمره روي لب به معالجه و بهبود لب‌ها ياري خواهد كرد. با اينكه ژل آلوئه ورا مزه مطبوعي ندارد، البته اثر درماني حيرت‌انگيز آن ارزشش را داراست. آلوئه ورا تحت عنوان يك گياه آبدار خانگي شناخته شده‌است و براي درمان تمامي درد‌ها استعمال ميشود از كاهش درد سوختگي گرفته تا برطرف كردن يبوست. ژل آلوئه ورا مولكول‌هاي آب را به خودش جذب ميكند و اين خصوصيت آلوئه ورا را به يك آب‌رسان تبديل مي كند كه بخار آب هواي حريم را به خودش مي گيرد.
ژل آلوئه ورا مزه مطبوعي ندارد
زردچوبه براي معالجه لك فيسزردچوبه دارنده خواص سپيد كنندگي ميباشد و قادر است به رفع لك‌هاي چهره ياري دهد.براي تهيه و تنظيم ماسك زردچوبه يك قاشق چاي‌خوري پودر زردچوبه و يك قاشق چاي‌خوري آب‌ليموي طبيعي را با هم تركيب كرده و بر روي لك‌ها بماليد. اذن دهيد اين ماسك ۲۰ دقيقه بر روي پوستتان بماند و آن‌گاه آن را با آب سرد بشوييد. تا يك ساعت بعداز شستن ماسك، از قرار به دست آوردن در معرض نوروفروغ خورشيد پرهيز كنيد. براي آنكه شايسته ترين سود را بگيريد بهتر ميباشد هر ديروز از دوش تصاحب كردن از اين ماسك استعمال فرمائيد.نحوه ديگر اين ميباشد كه ۵ قاشق غذاخوري پودر زردچوبه را با ۱۰ قاشق غذاخوري شير تركيب فرماييد. خمير نتايج از مخلوط شير و زردچوبه را بر روي لك‌هاي پوستي قرار داده و به زمان ۵ دقيقه به آرامي ماساژ دهيد. پس از انتها ماساژ، اذن دهيد ماسك ۲۰ دقيقه ديگر روي پوستتان بماند و بعد آن را با آب گرم بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.