چه‌گونه جوش سرسياه از ميان ببريم؟

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چه‌گونه جوش سرسياه از ميان ببريم؟

۹ بازديد


چه‌گونه جوش سرسياه از ميان ببريم؟

يكي طرز‌هايي كه براي از دربين بردن جوش راز سياه مؤثر ميباشد، اين ميباشد كه چربي پوست خويش را در دست گرفتن فرمائيد، مي توانيد از توليدات مطلوب پوست چرب به كار گيري فرماييد اما هيچ زمان رطوبت رساني پوست را فراموش نكنيد. تصور نكنيد كه زيرا پوست چربي داريد نياز به كرم مرطوب‌كننده نداريد، اين كرم قرار ميباشد آب‌رساني چهره شما‌را انجام دهد و خير چربي رساني! پس مطلقاً كرمي سبك و فاقد چربي تعيين نماييد كه پوستتان را مرطوب نگه داراست.

بهترين ماسك صورت
استعمال از چسب جوش سرسياه كه به طور توليد ها سوله‌اي به فروش مي رسد، در تخليه منافذ بسته گرديده تأثير نيكي دارا‌هستند. گهگاه جوش‌هاي راز سياه به جهت حضور موهاي ريز كوچك خصوصاً روي بيني تيره‌خيس به لحاظ مي‌رسند، پس اين چسب جوش سرسياه بيني توانا مي‌باشند موهاي زائد را هم بيرون نمايند. حتي ماسك‌هاي زغال فعال هم به جهت خواص بالا در نفوذ كردن به منافذ پوست، تا حد متعددي مي تواند براي معالجه جوش راز سياه مؤثر باشد. آنچه كه براي معالجه و پيشگيري از جوش سرسياه مي بايست در حيث بگيريد، اين ميباشد كه پس از معالجه فعلي جوش‌ها، براي اينكه مجدد به آن‌ها در گير نشويد، مي بايست نگهداري‌هاي پوستي را دورازشوخي بگيريد و صد رد صدً پس از رجوع و برگشت به منزل صورتتان را با شوينده و منزه‌كننده‌هاي منحصربه‌فرد بشوييد و بعد با استعمال از كرم مرطوب فرمائيد. به كار گيري از ماسك جوش سرسياه و لايه‌بردارها را هم در برنامه مراقبتي خويش قرار دهيد.
بيش تر بدانيد: خاصيت زغال فعال براي پوست
معالجه خانگي جوش سرسياه

براي اينكه بتوانيد در منزل و با مواد طبيعي به مبارزه با جوش رمز سياه برويد، مي توانيد طرز‌هاي مختلفي را آزمايش فرمائيد. جوش شيرين يكي موادي ميباشد كه به جهت ساختار زمخت و دانه‌اي خويش، براي لايه‌برداري مطلوب ميباشد. مي توانيد براي تنظيم ماسك جوش رمز سياه، جوش شيرين را با آب، سركه سيب و يا اين كه آب‌ليمو ادغام فرماييد تا موقعيت خميري به خويش بگيرد و بعد از آن آن را براي زمان ۱۵ دقيقه روي جوش راز سياه بيني و نصيب‌هاي چرب چهره قرار دهيد و بعد از آن آبكشي فرماييد. در صورتي در طول به كار گيري شم خارش و سوزش شديد كرديد، سريع مواد را بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.