ماسك هاي رخ خانگي

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي رخ خانگي

۷ بازديد


ماسك هاي رخ خانگي مي‌باشند كه مي‌توانيد براي معالجه پوست چرب و كم آب از آن به كار گيري نماييد. با ما همدم گرديد تا شما‌را با اين ماسك هاي خانگي آشنا كنيم

بهترين ماسك صورت
تعدادي ماسك طبيعي براي پوست هاي كم آب و چربماسك ها معمولا از مواد طبيعي و قابل دسترسي تنظيم ميشوند كه اكثر خانمها و دختران برنا خودشان به راحتي ميتوانند در خانه تنظيم كرده و از اتلاف وقت در سالنهاي آرايشي پرهيز نمايند. مي توانيد از گونه هاي ماسك هاي مفيد براي پوست چهره خويش كه به راحتي مي‌توانيد آن را در خانه تهيه و تنظيم فرماييد به كار گيري ببريد . ماسك ها مي توانند براي پاكيزه كردن و خروج مواد زايد از منافذ پوستي و قابل انعطاف و لطيف كردن پوست بسيار موءثر باشند.در هنگام زدن اشكال ماسكها بايستي به‌اين نكته دقت داشت كه حتي الامكان از كلام كردن و بخصوص خنديدن دوري شود تا ماسك تاثير مثبت خويش را بر روي پوست داشته باشد.مي اقتدار ماسك را به جاي آب، بوسيله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست منزه كرد.

بيش تر بدانيد : 10 ماسك چهره خانگي كه خانمها مي بايست استعمال نمايند

يك‌سري ماسك اختصاصي پوستهاي چرب
ماسك جوانه (سبوس) گندمطريق تنظيم : يك قاشق طعام خوري ماست را با يك قاشق چايخوري رمز لبريز آرد جوانه گندم تركيب كرده وبه طور يكنواخت بر روي پوست فيس خويش بماليد و بعداز 15 تا 20 دقيقه كه به طور كامل بر روي پوست كم آب شد با آ ب سرد بشوييد.
چه وقت؟ 2 تا 3 توشه در هفته

ماسك نشاستهطرزتهيه: يك قاشق خوراك خوري ماست را با يك قاشق چايخوري رمز خالي نشاسته تركيب كرده وچند قطره گلاب به آن بيشتر نمائيد آن گاه آن را به آرامي بر روي پوست رخ خويش بماليد و بعداز 10 تا 15 دقيقه با آب سرد بشوييد .    
چه وقت؟2 تا 3 با ر در هفته

ماسك آناناسآناناس تاثير جالبي بر جوشهاي ذيل پوستي دارااست.براي تنظيم ي اين ماسك در آغاز ¼ آناناس رسيده را پوست كنده به همدم يك قا شق خوراك خوري روغن آفتاب گردان و يك قاشق مربا خوري عسل باطن ادغام كن با هم ادغام كرده و به آرامي بر روي پوست خويش به وضعيت دوراني بماليد و بعداز 15 تا 20 دقيقه با آب سرد بشوييد.          چه وقت؟ 2 تا 3 توشه در هفته

ماسك پياز و عسليكي پياز ميانگين را رنده كرده (رنده ي ريز)با يك قاشق مربا خوري عسل ادغام نمائيد وآرام وبه موقعيت دوراني بر روي پوست فيس خويش بماليد .تلاش فرمائيد به حريم ديده ها ماليده نشود چون ديده ها را مي سوزاند.اين ماسك را نيز بعداز 15 تا 20 دقيقه با آب سرد بشوييد.
چه وقت؟ 1 تا 2 توشه در هفته

ماسك پرتقاليكي لبريز تقال را آبگيري كرده بعداز اينكه آب آن را ميل كرديد اضا فه هاي آن را بر روي پوست چهره بخوابانيد و پس از 20 دقيقه با آب سرد بشوييد.
چه وقت ؟روزي يك توشه

يك سري ماسك منحصربه‌فرد پوست هاي كم آب
ماسك زرده تخم مرغزرده تخم مرغ آكنده از چربي و كلسترول ميباشد و چربي پوست شما‌را تا مين مي‌كند.براي تنظيم ي اين ماسك يك زرده تخم مرغ را با يك سري قطره سركه سيب و يك‌سري قطره روغن زيتون ادغام كرده و به بازه 20 دقيقه روي پوست رخ خويش بماليد و پس از 20 دقيقه با آب ولرم بشوييد.
چه وقت؟1 تا 2بار در هفته

ماسك ليموترشآب ليموترش رابه يار و همدم يك زرده تخم مرغ و يك‌سري قطره روغن زيتون بر روي پوست فيس ماليده وماساژدهيدو بعداز 15 دقيقه بشوييد.
چه وقت؟2 تا 3بار در هفته

ماسك سيب و خيار¼ سيبي را به هم پا يك خياردرمخلوط كن با هم تركيب كرده و يك دست روي پوست بماليدوبعد از 10 دقيقه بشوييد.اين ماسك براي پوست هاي مختلط كه در بعضا نقاط چرب ودر برخي نقاط كم آب ميباشند اثر گذار ميباشد وباعث شادابي وطراوت آن‌ها مي‌گردد.
چه وقت؟2 تا 3بار در هفته

ماسك نارگيل¼ نارگيل جديد راخورد كرده وبه يار و همدم يك قاشق مربا خوري گلاب و يك قاشق خوراك خوري روغن بادام  در ادغام كن با هم تركيب كرده و بر روي پوست ما ساژ دهيد و بعداز 20 دقيقه با آب گرم بشوييد.اين ماسك از چروك شدن پوست دوري ميكند.
چه وقت؟1بار تا 2 باردرهفته

ماسك بابونهدو قاشق طعام خوري بابونه را در يك استكان آب حل كرده وروي شعله گاز حرارت دهيد ومواظب باشيد رمز نرود بعد از آن جوشانده ي بابونه را از صافي رد كرده و بگذاريد سرد شود.اين جوشانده ي سرد گرديده را با يك قاشق خوراك خوري عرق بيد و يك قاشق خوراك خوري عرق كاسني و يك‌سري قطره گلاب تركيب كرده واين محلول را با پنبه به آرامي بر روي پوست خويش ماليده و سپس از20 دقيقه بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.