ليموي ترش جديد را به دو نيم كرده

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ليموي ترش جديد را به دو نيم كرده

۷ بازديد

۵-  ليموي ترش جديد را به دو نيم كرده و بر روي پوست بكشيد بعد از يك دقيقه پوست رخ را بشوييد.

بهترين ماسك صورت
۶- پودر نشاسته را در آب حل كرده و بپزيد زماني كرم مانند شد بر پوست گذارده و ماساژ دهيد. نگذارد نشاسته بر رخ كم آب شود . ابدا سخن نزنيد.  بعد از ۵ دقيقه ماساژ صورتتان  را با آب ولرم و به آرامي بشوييد.
ماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي چهرهماسك فيس – ماسك هاي طبيعي براي چهره – براي شادابي و تازگي پوست ماسك هاي متنوعي پيشنهاد ميشود. پوست آدم ميتواند كم آب ، چرب و يا اين كه عادي باشد. ماسك هاي فيس، در اصل، وظيفه مراقيت و نوسازي پوست، لايه برداري هاي سطحي را بر عهده دارا‌هستند. حتي بخش اعظمي از ماسكها خواص درمانگري را نيز بر عهده دارا‌هستند. اين ماسك ها براي پوست هاي چرب، كم آب و حتي عادي استعمال ميشوند. قطعا از ماسك هاي طبيعي براي وقار و شادابي پوشت خويش استعمال نماييد. درين نوشته‌علمي گونه هاي ماسك را در دست خواننده گان نهاده ايم .
در نوشته ي علمي اي خط مش هاي حفظ از پوست و موي و ناخن در فصل زمستان را برايتان توضيح داده ايم كه ميتوانيد از آن استعمال فرمائيد.


اشكال ماسك چهره پر‌نور كننده رنگ پوستماسك فيس روغن بادام ۱- روغن بادام ۳۰ گرم و گلاب ۳۰ گرم به همدم موم عسل به معيار ۱۰ گرم و ۱۰ گرم شير نارگيل را ادغام فرماييد. آنرا بر پوست گذارده و ماساژ دهيد تا جذب شود و معيار يه خرده از ماده بر پوست بماند. بعد پوست را با آب ولرم بشوييد. گلاب منافذ پوست را گشوده مينمايد و با ماساژ چهره چرك آلود و آلودگي داخل منافذ خارج مي ايد و  اين پاكيزگي موجب واضح شدن پوست ميشود. شير نارگيل و روغن بادام از ويتامين ها و مواد معدني موثر براي پوست مي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.