شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

براي سفتي، نرمي و مرطوب بودن پوست‌تان

۶ بازديد


موهاي براق:
 
براي درخشان كردن موهايتان ميتوانيد مخلوطي از يك قاشق چاي خوري عسل به همدم آبليموي نو فشرده گرديده و يك ليتر آب گرم تنظيم فرمائيد. طبق معمول با شامپوي دائمي موهايتان را بشويد و پس از ادغام عسل برروي موهايتان بريزيد. اذن دهيد موهايتان به طور نرمال كم آب شود، نيازي به شستن تركيب عسل از روي موهايتان وجود ندارد.
 
 
7- قابل انعطاف‌كننده گيسو:
 
براي داشتن موها و پوست خصوصي تندرست ميتوانيد از تركيب يك دوم فنجان عسل و دو قاشق سوپخوري روغن زيتون به كارگيري فرماييد. موهايتان را با تركيب عسل آغشته فرماييد، آنگاه پوششي روي سرتان بگذاريد و اذن دهيد براي سي دقيقه روي سرتان بماند. بعداز سي دقيقه شامپو بزنيد و طبق معمول موهايتان را بشوييد.
 
 
8- جوهرپوست:

بهترين ماسك صورت
 
براي سفتي، نرمي و مرطوب بودن پوست‌تان ميتوانيد مخلوطي از هسته پوست گرفته گرديده يك سيب و يك قاشق سوپخوري عسل كه در ماشين تركيب كن تهيه و تنظيم كرده‌ايد استعمال فرمائيد.
آنقدر ادغام عسل را هم بزنيد تا قابل انعطاف شود و به آرامي روي پوست چهره بماليد و اذن دهيد براي پانزده دقيقه باقي بماند. سپس پانزده دقيقه تركيب عسل روي صورتتان را با آب گرم بشوييد.
با نكات زيبايي نقل شده در صدر مي توانيد محصول ها زيبايي سودمندي را در خانه تهيه و تنظيم فرماييد. عسل يك كالا فوق‌العاده در زيبايي ميباشد چراكه دربرگيرنده آنزيم‌ها، ويتامين‌ها، و موادمعدني متعددي ميباشد. براي تهيه و تنظيم توليد ها زيبايي در آغاز مطمئن گرديد عسل خريداري گرديده‌تان صددرصد خالص باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.