جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

معالجه جوش هاي تحت پوستي با عسلطريق تهيه و تنظيم و مصرف:

۷ بازديد


معالجه جوش هاي تحت پوستي با عسلطريق تهيه و تنظيم و مصرف:
يك تكه پنبه را در عسل قرار داده و روي جوش‌ها قرار دهيد.۱۵ تا ۲۰ دقيقه حوصله نماييد و چهره را با آب ولرم بشوييد.ميتوانيد ۱ قاشق غذاخوري سيب له گرديده را هم به عسل بيش تر فرمائيد.اين فعاليت را روزمره آزمون نماييد.
بهترين ماسك صورت 
كلام پايانامروزه رسيدگي به پوست و گيسو داراي اهميت بسيار ميباشد و ماسك‌‌‌ها و مواد مفيد طبيعي و شيميايي متعددي براي مراقبت از آن به بازار آمده‌اند. ولي مي‌اقتدار با به كارگيري از طريق‌‌هاي خانگي و بي آلايش پوست خويش را شناسايي كرده و ماسك مطلوب پوستتان را در خانه صحيح فرمائيد و از داشتن پوستي روشن و بدون نقص لذت ببريد.
استعمال از ماسك فيس خانگي براي تسكين و زيبايي پوست چهره بسيار اثرگذار ميباشد.اين ماسك ها با موادي مثل خيار،سفيده تخم مرغ،سيب و ليمو تنظيم مي گردد.
به نقل از تيم اجتماعي جوان ؛وضعيت هاي استرس زا، فعاليت زياد ، كمبود خواب، ايرادات بهداشتي؛ همگي اين عوارض مي‌توانند پوست فيس ما‌را زشت نمايند. البته نگران نباشيد با ماسك رخ خانگي مي‌توانيد پوست خويش را معالجه فرماييد.
در حال حاضر 5 راهبرد ماسك فيس خانگي مفيد را به شما ارائه مي‌دهيم كه معاش را به پوست شما گشوده مي گرداند.
1- ماسك فيس خانگي سيب زميني و ليمو 

 
بيش تر بخوانيد:شايسته ترين چاشني براي پاك سازي و سم زدايي خونچاشني برنا كننده پوست را بشناسيدمواد لازم:
1 سيب زميني1/2 ليمو (آبميوه)شيوه تهيه و تنظيم ماسك سيب زميني:
سيب زميني را رنده نماييد و در يك پياله بريزيد، بعد آب ليمو را كم كم به آن بيشتر فرمائيد و آن را با يك قاشق يا اين كه چنگال ادغام فرماييد تا يك خمير يكپارچه به دست آيد.
طريق به كار گيري:
تركيب را با حركات دايره اي آهسته روي رخ خويش بماليد.
اذن دهيد ماسك براي 20 دقيقه روي فيس بماند.
ماسك را با آب بشوييد.
اين ماسك رخ خانگي اثربخشي خاصي در قبال لكه هاي فيس كه در اثر آفتاب به وجود آمده اند، دارااست. تنها كافي ميباشد سه شب آن را مصرف فرمائيد، خواهيد رويت كرد كه پوست شما از لكه هاي تيره و نقاط آفتاب سوخته تميز شده‌است.
معالجه بي آبي پوست با پيشنهاد هاي طلايي متخصصين
2- ماسك فيس خيار
مواد لازم:
1 عدد خيار1 عدد سفيده تخم مرغشيوه تنظيم ماسك خيار:
سفيده تخم مرغ را به خير هم بزنيد تا تماما كف نمايد.خيار را به رنده ريز رنده نمائيد (بايستي به مقدار 2 قاشق خوراك خوري خيار رنده گرديده صحيح شود).خمير خيار را به كف سفيده تخم مرغ طولاني تر نمائيد و مواد را خوب هم بزنيد.نحوه به كارگيري:
زماني كه تركيب شد، آن را به طور خويش بماليد.
اذن دهيد 15 دقيقه روي چهره بماند. بعد از آن ماسك را بشوييد.
ماسك رخ خانگي خيار مرمت كننده بسيار مطلوب براي پوست ميباشد. علاوه بر اين، لكه هاي چهره را معالجه مينمايد، منافذ پوست گشوده مي‌شود و چين و چروك هاي ديده را كاهش ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.