ماسك سيب زميني

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ماسك سيب زميني

۸ بازديد

بهترين ماسك صورت
2. ماسك سيب زميني، عسل و روغن زيتون براي رفع چاله پايين ديده

سيب زميني براي پوست شما فوق العاده عالي است. براي رفع اكثر خطاها پوستي كه ما با آن‌ها رمز و فعاليت داريم ميتواند مثل يك اعجاز خلق نمايد. اين سبزي همينطور قادر است خون را تصفيه نمايد، موها و ناخن ها را تقويت كرده و چروك هاي پايين ديده را رفع نمايد. سيب زميني ها منشاء خير و خوبي از ويتامين A، بتا كاروتين و آنتي اكسيدان ها ميباشد. منشا غذايي مهمي كه پوست شما به آن نياز دارااست در سيب زميني موجود است.  روغن زيتون نيز علاوه بر فوايد فراوان براي گيسو سبب رفع گودال ذيل ديده نيز مي‌شود. روغن زيتون قادر است تحت عنوان ماسك براي رفع چروك بدور ديده، معالجه آكنه، مرطوب سازي پوست، تصفيه پوست و مرطوب سازي لب هاي خشكيده گزينه استعمال قرار گيرند.
مواد اول: يكي سيب زميني ميانگين, يك قاشق غذاخوري عسل و مقدار پاره اي روغن زيتون
شيوه تهيه و تنظيم و مصرف: سيب زميني را پوست كنده و رنده فرماييد. به سيب زميني رنده گرديده يك قاشق عسل و يه خرده روغن زيتون بيشتر فرمائيد (روغن زيتون به اندازه اي باشد تا ادغام مشابه يك خمير به حيث رسد.) و آن را در منطقه پايين ديده قرار داده و نيم ساعت حوصله نمائيد. رخ خويش را با آب گرم بشوييد. مي‌توانيد از اين ماسك دو توشه در هفته به كارگيري فرمائيد. اين ماسك چاله و يا اين كه پف پايين ديده را رفع خواهد كرد. و چروك هاي به دور ديده را از ميان ميبرد.
3. ماسك شير و شكر قهوه اي

به كارگيري از اين ماسك طبيعي علاوه بر اين كه هزينه بسيار يه خرده را دارااست چين و چروك هاي تحت ديده شمارا كاهش ميدهد.
مواد نخستين: شير  نصف واحداندازه گيري و شكر قهوه اي يك قاشق غذاخوري
نحوه تنظيم و مصرف: نخست در ظرفي مطلوب يه خرده شكر قهوه اي بريزيد و آن گاه شير را به شكر بيش تر فرمائيد و هم بزنيد تا شكر در شير به خير و خوبي حل شود. بعد ادغام شير و شكر را در داخل قابلمه اي مطلوب بريزيد و قابلمه را بر روي شعله گاز قرار دهيد تا شير بجوشد بعداز اينكه شير به دماي جوش رسيد آن را از روي شعله گاز برداريد و در كناره اي قرار دهيد تا شير به خير و خوبي خنك شود بعد ماسك شير و شكر را با ياري پنبه بر روي سطح پوست حريم ديده خويش بماليد.
ماسك عسل و پرتقال براي رفع چين و چروك رخ

هيچ كس از چروك خوشش نمي آيد ولي توليد ها ضد پيري و ضد چروك بسيار گران مي باشند و تمامي توان خريد آنان را ندارند. ضمنا، مواد شيميايي باطن آن‌ها ممكن ميباشد براي پوست شما ضرروزيان داشته باشد. البته مي‌توانيد در منزل ماسك هاي طبيعي تهيه و تنظيم فرماييد.
مواد نخستين: يك قاشق چايخوري عسل و يك سري قطره آب پرتقال نو
روش تنظيم و مصرف: هرگاه خواستيد تا چروك هاي رخ شما از دربين بروند اين ماسك را روي فيس خويش بماليد. ولي مراقب باشيد كه حريم چشمان خويش نماليد كه خطرناك ميباشد. اذن دهيد ۲۰ دقيقه روي پوستتان بماند و بعد آبكشي نماييد. اين فعاليت را مي‌توانيد سه توشه در هفته انجام دهيد. بعد از چند دفعه به كارگيري تاثير آن را به وضوح روي پوست خويش خواهيد مشاهده كرد.
خاصيت عسل براي پر‌نور كردن پوست

عسل به سپيد شدن پوست و رطوبت‌رساني به آن امداد مي‌نمايد. بي آبي پوست عاملي ميباشد كه سبب به ناهمواري و تيرگي پوست مي شود. عسل دارنده خاصيت ضدباكتري نيز مي باشد كه به برطرف شدن لكه‌هاي ناشي از بالا رفتن سن و جاي جراحت ناشي از آكنه امداد ميكند.
سپيد كردن پوست رخ با به كارگيري از عسل

عسل را به‌ رخ خويش بماليد، بگذاريد يك‌سري دقيقه بماند و بعد با آب ولرم بشوييد. اين راهكار معمولي به مستقل كردن سلول‌هاي مرده‌ي پوست امداد ميكند و جلوه‌ي باطراوت‌خيس و پر‌نور‌تري به پوست‌تان ميدهد. روزي يك‌توشه اين عمل را انجام بدهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.