پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي طبيعي و خانگي براي آبرساني و ضدچروك

۱۰ بازديد


روزنامه سيب سبزمنبع:ماسك هاي طبيعي و خانگي براي آبرساني و ضدچروك پوستاز همين درحال حاضر با ياري طبيعي‌ترين ماسك‌هاي آبرسان و ضد چروك، زيبايي و شادابي پوست‌تان را جاودانه نمائيد.

بهترين ماسك صورت

به نقل از افكارنيوز، فروغ و روشنايي آفتاب، ارتقا سن و آلودگي‌‌هاي دور و بر كليه تازگي را از پوست شما مي‌‌گيرند و سبب ساز بروز چين و چروك روي پوست ميگردند. هيچ ‌كسي وجود ندارد بتواند تاثير حفظ و پيشگيري از بروز چين‌وچروك را در ماندگاري تازگي و جواني  پوست انكار نمايد، پس تا دير نشده دست به فعاليت گرديد و از همين هم اكنون با ياري طبيعي‌ترين ماسك‌هاي آبرسان و ضد چروك، زيبايي و شادابي پوست‌تان را جاودانه فرمائيد.مقاله ذيل را بخوانيد و با به كارگيري از اين ورژن‌ها مجدد جواني را به رخ خويش بازگردانيد و از ديدن طراوت پوست خويش لذت ببريد.
 
شير و كلاژن‌سازي 
سفارش امروز


آيا برنج هندي خسارت داراست؟
شير يكي‌از موادي ميباشد كه كه دارنده آلفاهيدروكسي اسيد ميباشد و قادر است به پوست ياري دهد كه سلول‌هاي مرده را دفع كندو همينطور منجر ميگردد كه استارت به ساختن كلاژن نمايد و كلاژن چين وچروك‌ها را كاهش ميدهد. يكپارچه كتاني را در پياله شير تر فرمائيد و به طور‌تان بزنيد. 
آلوورا و ضد چروكي 
كافي ميباشد يك برگ آلوورا نو را برش بزنيد و بعد از آن ژل داخل آن را خارج بياوريد، اين ژل قادر است تحت عنوان يك كرم ضدچروك اثر گذار باشد. براي كاهش خطوط ريز رخ شما مي بايست يه خرده خرده نان را با شير و يه خرده روغن بادام شيرين ادغام فرمائيد تا اين تركيب شرايط چسبي صورت پيدا نمايد. آن گاه اين ادغام چسبي صورت را روي يك گاز قرار دهيد و اين گاز را حدود 15 دقيقه روي خطوط ريز به وجود آمده رخ‌تان قرار دهيد. يك ماسك اثرگذار ديگر براي نزاع با خطوط ريز، به كار گيري از تركيب جو و سفيده تخم‌مرغ ميباشد. اين ادغام هم مي بايست وضعيت چسبي داشته باشد، اما جوانه گندم نيز بسيار اثرگذار ميباشد. 
آبرساني با سيب‌زميني 
يه خرده سيب زميني رنده گرديده را با يه خرده دم كرده بابونه ادغام نمائيد تا موقعيت چسبي صورت پيدا نمايد، آن گاه اين تركيب را حدود 15 دقيقه روي رخ‌تان بگذاريد و آن گاه با آب گرم آبكشي نماييد. 
چروك‌‌ها را نادر‌ رنگ فرمائيد 
هويج دارنده مقدار متعددي آنتي اكسيدان ميباشد كه مي تواند به پوست شما ياري دهد تا از خويش در مقابل پيري حفظ نمايد. در يك ادغام كن كمي آب و يك هويج بيندازيد و خوب به هم بزنيد تا اين ادغام موقعيت لوسيوني پيدا نمايد، بعد از آن اين لوسيون را با پنبه به طور‌تان بماليد. 
آووكادو و طراوت 
نصف يك آواكادو را پوست بكنيد و آن گاه آن را بكوبيد تا شرايط پوره پيدا نمايد. آن‌گاه يك قاشق غذاخوري آبليمو به آن بيشتر نمائيد و هم بزنيد. حال يك سفيده تخم‌مرغ را به‌اين ادغام طولاني تر فرماييد تا تركيب شما شرايط چسبي پيدا نمايد. آن گاه اين تركيب را حدود 20 دقيقه روي چهره‌تان بگذاريد، رخ‌تان را با آب گرم آبكشي نماييد و آن گاه مجدد با آب سرد چهره‌تان را بشوييد. 
گل كلم و شفافيت 
 يك گل كلم را بجوشانيد تا تماما قابل انعطاف شود، بعد از آن آن را بكوبيد و آن‌گاه آن را به صورت بدون واسطه به طور‌تان بماليد. مطمئن باشيد كه خيلي تاثيرگذار ميباشد. 
مرطوب كننده بسازيد‌ 
يكسري برگ كاهو را 10 دقيقه بجوشانيد ، آن گاه اذن دهيد سرد شود. آن را صاف فرماييد و در يك كاسه بريزيد. شما مي توانيد اين مايع را با پنبه به طور‌تان بماليد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.